Wilczy Express

Kolejny atak ze strony Szajki Novy! Skarbiec został opróżniony do cna. Strażnicy zostali zabici na miejscu, jeden z nich widział całe zdarzenie. Na wszelki wypadek, Szajka wyrwała wszystkim języki, by nie mogli nic mówić, oraz zablokowali ich myśli. Czy królowa zdoła zatrzymać to nieszczęście? Czy rodziny nie będą musiały wydawać kolejne Drachmy na pogrzeby oraz kwiaty?

Formularz

Dołączając do nas musisz zapoznać się z regulaminem !klik!
Oraz tym, byś wiedział, jak chodzić po naszym blogu, przeczytaj pomoc !klik!

Formularze oraz opowiadania wysyłajcie do: kinia 800 oraz Rad.

SZAJKA NOVY:


Zdjęcie wilka (Rysunkowego!)
Imię: Jakie jest imię kolejnego złodzieja w Szajce Novy?
Ksywka: Każdy złodziejaszek ukrywa się pod fałszywym imieniem. Jakie jest twoje?
Wiek: Od trzeciego roku życia jest się dorosłym. Wilki umierają w wieku 14-16 lat. Po 10 roku życia jest się emerytem.
Płeć: Basior/Wadera.
Głos: Link do piosenki/próbki głosu z YT.
Ranga: Na początku Uczeń.
Specjalizacja: JEDNA! Skradanie, walka w ręcz, odwracanie uwagi, szpiegostwo, rozłamywanie zamków...
Rodzina: Posiadasz kogoś bliskiego?
Potomstwo: Czy malutkie pociechy skaczą wokół ciebie?
Dzieje: Czyli krótka historia o tym, jak znalazłeś się poza murami miasta.
Charakter: Czym cechuje się twój wilk? Nie po przecinku, co najmniej trzy, długie zdania!
Wygląd:
  • kolor oczu:
  • kolor sierści:
  • znaki szczególne:
Mentor: Zostanie przydzielony po inicjacji. Kiedy ukończysz naukę i zdobędziesz miano Terminatora, przejdziesz test. Wtedy stajesz się pełnoprawnym Mentorem.
Żywioł: TYLKO JEDEN! Woda, Ziemia, Ogień, Powietrze, Lód, Ciemność, Światło, Elektryczność lub Iluzja (Elitarny, dostaniesz go po opanowaniu trzech innych żywiołów)
Żywioły opanowane: Jakie trzy inne żywioły opanowałeś? Na razie żaden.
Moce: Na początku masz jedną, związaną z żywiołem (wymyśloną przez ciebie, lub wybraną z księgi). Po opanowaniu kolejnego żywiołu zdobywasz jedną moc związaną z nim. Księga Mocy.
Zdolności: Masz do rozdziału pięćdziesiąt gwiazdek. Wraz z ekwipunkiem twoje umiejętności podwyższają się. Maksymalna ilość w jednym punkcie to 20.
  • Skradanie:
  • Wyłamywanie zamków:
  • Podsłuch:
  • Maskowanie:
  • Zwinność:
Umiejętności: Masz to rozdziału piętnaście gwiazdek. Wraz z ekwipunkiem powiększają się. Maksymalna ilość gwiazdek w jednym punkcie to 15.
  • Siła:
  • Szybkość:
  • Węch:
Łupy: To, co ukradniesz jest twoje. Nie możesz napisać, co ukradłeś, rzeczy przydzieli Tobie administrator.
Energia: 100pkt. (Nie zmieniasz!)
Ciekawostki: Coś innego od charakteru, np.: "Panicznie boi się ciemności".
Kontakt: Login z Howrse lub adres e-mail.

KRÓLESTWO:

Zdjęcie wilka (Rysunkowego!)
Imię: Jak zwie się twój wilk?
Pseudonim: Skrót imienia twojej postaci lub przezwisko.
Wiek: Od trzeciego roku życia jest się dorosłym. Wilki umierają w wieku 14-16 lat. Po 10 roku życia jest się emerytem.
Płeć: Basior/Wadera
Głos: Link do piosenki/próbki głosu z YT.
Hierarchia: Zaczynasz od Mieszczanina.
Stanowisko: Musisz sobie znaleźć pracę w Urzędzie.
Rodzina: Ród twojego wilka.
Partner: Brak, nie poszukuje/szuka itd.
Potomstwo: Brak, można dojść z ciążą.
Dzieje: Co sprowadziło Cię do Ashwood?
Charakter: Czym cechuje się twój wilk? Nie po przecinku, co najmniej trzy, długie zdania!
Wygląd:
  • kolor oczu:
  • kolor sierści:
  • znaki szczególne:
Nauczyciel: Bez względu na wiek posiadasz jednego nauczyciela z Akademii. Zostanie przydzielony po trzech dniach spędzonych w Ashwood.
Żywioł: TYLKO JEDEN! Woda, Ziemia, Ogień, Powietrze, Lód, Ciemność, Światło, Elektryczność.
Żywioły opanowane: Jakie trzy inne żywioły opanowałeś? Na razie żaden.
Moce: Na początku masz jedną, związaną z żywiołem (wymyśloną przez ciebie). Po opanowaniu kolejnego żywiołu zdobywasz jedną moc związaną z nim. Księga Mocy.
Umiejętności: Masz do rozdziału osiemdziesiąt gwiazdek. Wraz z ekwipunkiem i treningami, twoje umiejętności podwyższają się. Maksymalna ilość w jednym punkcie to 20. Można mieć trzy maksymalne umiejętności.
  • Siła:
  • Węch:
  • Szybkość:
  • Zwinność:
  • Siła Magii:
  • Rzemieślnictwo:
  • Tropienie:
Monety: 100 (Nie zmieniasz!)
Przedmioty: Wpisujesz nic. Tutaj znajdują się rzeczy, które zdobyłeś podczas polowania, które kupiłeś lub dostałeś.
Energia: 100pkt. (Nie zmieniasz!)
Ciekawostki: Coś, czego nie uwzględniłeś w formularzu.
Kontakt: Login z Howrse lub adres e-mail.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz