CZYM JEST EREWEL?
Erewel to kraina dwóch, wrogo nastawionych do siebie królestw. Jedna ze stron to rasa demonów, które chcą zająć tereny Lowindale, lecz na początku jako główny cel ustaliły sobie Ashwood, miasto, w którym mieści się zamek Królowej królestwa Lowindale. Raz na miesiąc wysyłają oddział diabłów, czartów i zmor, by przejęły Ashwood. Niestety, na ich niekorzyść jest ono zbyt strzeżone przez... Złodziei! Nie wiedzą, że królestwo jest w potrzebie, a wrogie jednostki biorą za potencjalny cel. Jedyne Gateway wie, o co chodzi.
Za to Królowa nie wierzy, że rabusie robią cokolwiek dla Ashwood, oprócz tego, że kradną złoto oraz inne kosztowności! Wysyła za nimi listy gończe. Ale nie za wszystkimi, tylko za Szajką Novy. Jest ona niebezpieczna dla niej i dla jej podwładnych, a także dla złota.
ASHWOOD, WILCZE MIASTO
Akcja bloga toczy się we dalekiej przeszłości, gdzie magia oraz potwory ukazywały się nielicznym.
Jak napisać, że dołączasz do naszej rodziny? Nie możesz napisać, że spotkałeś Novę lub Królową w lesie i przyjęli cię! Kiedy chcesz żyć u boku szlachty, wpierw przyjeżdżasz powozem, lub o własnych siłach, albo przypływasz statkiem do miasta. Tam wynajmujesz domek. Za tydzień płaci się 10 Drachm (Nasza waluta), dlatego musisz znaleźć pracę. W ogóle, każdy wiedzie tam takie życie, jak człowiek.
A może chciałbyś posmakować wolności? Tak? Więc musisz znaleźć Gateway'a i wykazać się sprawnością oraz przebiegłością. Nakaże ci on ukraść coś ze skarbca. (Piszesz opowiadanie do Novy. Spotykasz go i wyrażasz chęć do dołączenia. Administrator w komentarzu daje ci zadanie, a ty również w komentarzu odpisujesz mu). W ten oto sposób stałeś się złodziejem!
PIENIĄDZE
Pieniądze złodzieje zdobywają w prosty sposób. Raz w tygodniu wyruszają na łowy i pod przywództwem Gateway'a 'wbijają' do zamku, domu lub innych placówek. Administrator pod opowiadaniem w komentarzu wpisuje to, co udało tobie się skraść. Uważaj! Straże w każdej chwili mogą cię złapać! Wtedy albo skazują cię, albo idziesz do więzienia. Musisz w osobnym opowiadaniu opisać swoje poczynania- poczekasz, aż Nova cię odbije, czy może uciekniesz bez łupu?
A Mieszczanie? Chodzą do pracy, zarabiają by się utrzymać. Im większe zasługi, tym bliżej jesteś posady u boku Królowej!
PRACA
Jeżeli w ciągu tygodnia nie napiszesz opowiadania o tym, jak pracujesz, zostaniesz zwolniony i płacisz karę grzywny w wysokości 110 Drachm. Jeżeli tyle nie masz, idziesz do więzienia.
ENERGIA
Aby odnowić energię możesz:
- Pójść na łowy, pisząc opowiadanie o polowaniu. Pamiętaj, by polować na taką zwierzynę, na jaką jesteś w stanie zapolować! Zwierzyna. Kiedy napiszesz o polowaniu, energia wzrasta do 100pkt.
- W Szajce wyłudzić od Garry'ego fiolkę, która uzupełni energię.
- W Królestwie pójść do sklepu spożywczego i kupić coś na ząb.
OPANOWANIE ŻYWIOŁÓW
Akademia AshwoodW klasztorze mieszkają magowie, którzy uczą wszystkie wilki opanowania żywiołów. Każdy z nich ma opanowane cztery żywioły. Wilk, który chce mieć takie same jak on, idzie do niego za naukę. Jest ona bezpłatna. Trzeba napisać z nim opowiadania 600'set słowne o tym, jak przebiega jego trening z jednym żywiołem. Jeden żywioł opanowuje się w czterech opowiadaniach. Kiedy kończy się naukę jednego, można wybrać moc związaną z nim. Księga mocy. Spis magów.
Gildia Szajka Novy
Uczniowie uczą się wraz ze swoim nauczycielem opanowania żywiołów. Nauczyciel zwie się Mentorem. Wcześniej był Terminatorem, czyli kimś, kto ukończył naukę. Mentor opanował magię Iluzji, po wcześniejszym ukończeniu nauki o innych trzech żywiołach.
Nova wymyślił inicjację, czyli zebranie wilków i sprawdzenie umiejętności ucznia. Jest on później dopasowany do odpowiedniego Mentora. Uczeń nie może wybrać, kim będzie jego nauczyciel.
Trzeba napisać z nim opowiadania 600'set słowne o tym, jak przebiega jego trening z jednym żywiołem. Jeden żywioł opanowuje się w czterech opowiadaniach. Kiedy kończy się naukę jednego, można wybrać moc związaną z nim. Księga mocy.
Jak napisać opowiadanie o żywiołach? Piszesz o przygotowaniu do inicjacji, lecz to dzieje się dopiero po twoich pięciu rabunkach oraz półtora stażu. Zakończy się ono tak:
Na mocy danej mi przez Boga Magii, ja, Nova, przydzielam ci Mentora. Zwać się będzie on...
W komentarzu Gateway dokańcza to. Po inicjacji nauczyciel pisze normalne opowiadanie o treningach, które masz dokończyć, lecz po tym nie możesz je dać do dokończenia Mentorowi.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz